25 ambassadeurs lunchen bij Hotelschool The Hague

This article in English: click here.

Vandaag bezochten 25 Ambassadeurs de Hotelschool The Hague voor een rondleiding en een lunch, eerst met de internationale studenten van de school en aansluitend met de board en medewerkers. De Ambassadeurs lunchten met de studenten in het studentenrestaurant en in restaurant Le Début met de board.

Het Protocolbureau ondersteunde de lunch door ontvangst en de seating te coördineren met als doel zoveel mogelijk ontmoetingen tot stand te brengen. Deze aanpak is bedoeld om het effect van netwerkbijeenkomsten te vergroten.

De expertise van het Protocolbureau is ook onderwerp van de postgraduate 'Strategic Relationship Management' die op 9 september op de hotelschool van start gaat. De opleiding beoogt professionalisering van het relatiemanagement: Hoe haal ik meer uit mijn netwerk en mijn relaties?

Hoe haal ik meer uit mijn netwerk en mijn relaties?

'Strategic Relationship Management' bestaat uit 5 modules gegeven in 11 lesdagen over een periode van 3 maanden. Deelnemers leren:
- De organisatiestrategie en -visie naar een relatiemanagementstrategie en -visie te vertalen
- Waarom leiders niet zonder een netwerk kunnen
- De brede scope van het netwerkproces te overzien en diegene die intern hierbij betrokken zijn te motiveren
- Een netwerk op de bouwen, op persoonlijk en op organisatieniveau
- Effectieve netwerkbijeenkomsten te organiseren met meetbaar resultaat.

Schrijf je nu in voor 'Strategic Relationship Management'. Meer informatie is te vinden op onze website: ipth.nl/srm

Choose another article of your interest in the blog archive in the right column. Or scroll further down for books about protocol, interesting links, articles about protocol and protocol related tweets.

Comments

Popular Posts